Záruka a reklamácia

Aj keď je percento reklamácií mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode. Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou. 

Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní.


Doručenie poštou

V prípade, že budete zakúpený tovar zasielať na reklamáciu poštou, prípadne inou doručovaciou službou, zašlite túto zásielku na adresu:

SOFT COTTON s.r.o.
Frýdecká 770/291 
719 00 Ostrava
Česká republika

V balíčku nesmie chýbať

  • Kópia daňového dokladu
  • Vyplnený reklamačný formulár - stiahnu tu.

    V prípade, že tovar nechcete reklamovať, ale iba ho vraciate, využite prosím Formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.


    Potom bude Vami reklamovaný tovar postúpené na posúdenie a v prípade uznania reklamácie Vám bude tovar vymenený, alebo Vám budú vrátené peniaze. Sami si môžete vybrať.

    Do zásielky priložte vyplnený reklamačný formulár (stiahnuť TU), v ktorom uvediete z akého dôvodu výrobok reklamujete. Ďalej priložte do zásielky kópiu faktúry, alebo údaje, podľa ktorých budeme schopní identifikovať (meno na ktoré bola objednávka uskutočnená).

    Ďalej v reklamačnom formulári uveďte, akým spôsobom máme postupovať v prípade uznania reklamácie, či chcete výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí. V prípade žiadosti o vrátenie peňazí uveďte číslo účtu, na ktorý bude čiastka prevedená.

    Nezabudnite ani na kompletné kontaktné údaje, vr. emailu a telefónneho čísla, aby sme Vás mohli o priebehu reklamácie priebežne informovať.

    Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budú spätne uhradené v prípade uznania reklamácie. Reklamovaný výrobok nie je nutné adresovať konkrétnemu pracovníkovi. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu zákazníka informujeme. Reklamačný protokol je zaslaný zákazníkovi emailom do 3 dní od prijatia reklamácie.

    V žiadnom prípade neposielajte reklamovaný tovar na dobierku. Takéto zásielky nebudeme preberať.

    Kontaktný telefón reklamačného oddelenia: 0944 910 414

    Recycled Claim Standard